-

Alla inlägg under september 2011

Av emma holm - 27 september 2011 09:30

Hejhej, ja som sagt så blir bloggandet segt nu när jag praoar. fuppdaterar mer imorgon ör jag hatar att sriva här!

Av emma holm - 26 september 2011 18:51

Kan inte bestämma mig. Vilken är finast?

   

Av emma holm - 26 september 2011 07:35

Hej igen. Sorry för dålig uppdatering men hann verkligen inte blogga igår. Jag hade liksom fullt upp! Gjorde bl.a en jättegod tårta som jag inte kan lägga in en bild på för den här skiten vill inte det.Men anyway så sitter jag på bussen just nu. Glömde gaffel så jag är ganska arg för nu måste jag gå in och köpa det -.-Men pallar inte blogga mer för bussen skakar och jag kan inte skriva.Hugs!

Av emma holm - 25 september 2011 18:32

  1. har haft fullt upp hela dagen så jag bloggar på bussen imorgon istället

Av emma holm - 24 september 2011 19:29

En till tatuering som jag har gjort på pappa. Den är gammal, men jag lägger in den nu :-P

 

Av emma holm - 24 september 2011 14:28

Hej, jag har tråkigt. Nej, men tittar på tv. Chillar bara idag. Snart kommer mamma hem och då blir det mat och sen ska jag storstäda i mitt rum. Imorgon blir det att tatuera pappa!

hahaha asg. ;

Pappa - vill du tatuera mig i helgen? :-D

Jag - Okej :-D vad vill du ha?

Pappa - jag vet inte...

hahahaha

nybild;

 

Av emma holm - 24 september 2011 10:58

Pallade inte blogga igår, var så jävla trött!! Ehm, typ hände inte så mycket igår faktiskt. Tog det bara lungt... Stack till coop och köpte godis med maja och ja...

Idag händer inte så mycket, är så trött så jag bara kan gå och dö, men det ska jag inte! Duschade nyss och vid ett ska jag och mia gå ut med hundarna och sen blir det faktiskt städdag. Mitt rum är så stökigt så jag inte ens vill sitta där inne!

Outfit of the day pallar jag inte ta bild på men det är liksom en randig tröja och ett par jeans...

Hugs!

Av emma holm - 23 september 2011 06:23

vaknade klockan 6 idag, ska ju ta bussen 20 över 7 och sen måste jag ta det lungt och äta något också. finns typ inget att skriva...

tänkte btw ha en frågestund så ställ frågor så svarar jag på dom så fort som jag kan!

hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards