-

Alla inlägg under september 2011

Av emma holm - 18 september 2011 17:45

Imorgon börjar praon, ska ju praoa i en hundsalong så det ska bli jätte kul. Så nu blir det nog mindre bloggande om dagarna tror ja. Tänkte ta och göra lunchen till imorgon så jag bara tar med den imorgon. Orkar liksom inte göra mat halv 6 på morgonen...

Hugs!

Av emma holm - 18 september 2011 17:14

Ja, allt är MYCKET finare ut när man tar på sig dom...

     

Av emma holm - 18 september 2011 17:09

  


nya (!!!) mössan - svedala outlet

tröja - gina tricot

fingervantar - shock

nya (!!!) jeans - svedala outlet

converse

smycken är från guldfynd, i think...

Av emma holm - 18 september 2011 10:16

godmorgon eller nått?!

har varit vaken i ett tag och snart ska jag och syrran till entré. Hon skulle köpa kläder eller nått och jag har knappt några pengar som vanligt :-P. Senare idag vid två ska vi äta min favoritmat hos mormor! Äntligen :-D.

Lägger in bild på byxorna, mössan och dagens outfit senare idag. Ska faktiskt börja med dagens outfit igen för det är många som har frågat efter det...

Hugs!

  


Btw så ska jag sluta att äta godis och sånt skit nu. Haha pappa brukar beskriva mig som ett kak-monster :-P

Av emma holm - 17 september 2011 15:24

Bakade 63 kakor sammanlagt till malin och joanna igår. Det tog fan tre timmar! Men alla tog slut så dom var nog goda...Är på väg hem nu och idag pallar jag nog inte blogga mer för dagen, men bilder på vad jag fick igår kommer senare för pappa har min kamera. Jag fick i alla fall ett par levis jeans, ett par svensson jeans och en mössa. Levis jeansen ska jag hämta på tisdag så då får ni bild på dom...Aja, nu pallar jag inte skriva mer så detta får räcka för nu.Hugs!

Av emma holm - 16 september 2011 17:30

   

Av emma holm - 16 september 2011 16:17

 

Ovido - Quiz & Flashcards