-

Alla inlägg under september 2011

Av emma holm - 16 september 2011 16:16

Hejsan igen. Har mått så jävla dåligt, fysiskt. Har bara brytit ut jätte många gånger. Har helt tappat självförtroendet...

Tar nog en liten paus ibland när detta händer igen...

Av emma holm - 12 september 2011 07:35

Godmorgon! Hatar vädret! Det är kallt nu och ska regna sen :( Ska träffa Nefisa typ vid 8.10 för vi börjar 8.30 Hatar måndagar det är liksom bara studietid, svenska, lunch, svenska, matte. Liksom varför?! Åh, jag har damp på livet!

Hugs!

 

Av emma holm - 11 september 2011 19:33

ja, förlåt för förra inlägget men jag fick damp på internet. Det gick jätte sakta och när det väll funkade så funkade det inte. Ja, ni fattar säger vi...

Det ösregnade, åskade & blixtrade innan så både internet och tv försvann så det är därför jag inte har bloggat idag. Imorgon är det skola, BAJS PÅ DET!

Hugs!

 

Av emma holm - 11 september 2011 18:46

FAN VAD JAG HATAR MITT SEGA INTERNET!!!!! FUNKAR FAN INTE!!!!!

Av emma holm - 11 september 2011 07:42

Godmorgon!

Mia kom inte igår så jag ska ringa henne senare idag och det hände inget alls igår. Har typ blivit ovän med pappa för jag inte ville äta en gång så nu snackar jag typ inte med honom... Men idag händer inte så mycket. Måste göra svenskan så den ska jag göra och sen ikväll ska jag se på idol. Ser bara på adutions för det andra är skit. Alltså det ändå som dom gör är att sänka människors självförtroende tycker jag så jag ser hellre på True Talant då...

Nej, nu tänker jag titta lite på tv innan jag sticker.

Hugs!

Av emma holm - 10 september 2011 10:23

Kom typ nyss hem och satte mig framför tv:en och åt såna typ ost pinnar... Ja, ni fattar ;-) Ska börja med en knäckebrödsdiet, eller ja, jag ska äta lite middag och annars ska jag bara äta knäckebröd och frukt. Plus att jag ska börja träna. Känner mig rätt så duktig faktiskt. Idag ska jag typ städa och fixa i mitt rum och ikväll kommer Mia hit.

Hugs!

Eftersom jag inte orkar ta ett foto just nu så får ni nöja er med världens finaste Billie Joe <3  

Av emma holm - 10 september 2011 07:00

Ja, den låten vaknar jag till varje morgon!

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott för det har jag gjort. Stack till Ö&B och ikea igår. Skulle egentligen inte köpa något men kom hem med två lådor ^^. Stack aldrig på fest heller, pallade inte för jag skulle upp tidigt idag. Men nu måste jag gå upp för mobilen ringer hela tiden.

Hugs! 

Ovido - Quiz & Flashcards