-

Alla inlägg under november 2011

Av emma holm - 30 november 2011 09:27

är sjuk idag så stannade hemma. eller jag mår illa och har huvudvärk så det är bajs. Men ska till skolan imorgon för vi har engelskprov, bild & slöjd. Aja, nu ska jag fortsätta att vila. hugs!

Av emma holm - 29 november 2011 17:02

gick hem från skolan idag. mår inte alls bra, mitt huvud känns helt tungt :-(

tänkte inte sitta vid datan mer idag... hugs!

Av emma holm - 28 november 2011 20:52

skola imorgon bajs!! blir kanske att julhandla :-D

 

Av emma holm - 28 november 2011 18:34

Hej, har inte hunnit blogga idag. Efter skolan stack jag till min faster och så och sen när jag kom hem så åt jag. Nu chillar jag en liten stund här och ska snart duscha. Blir att plugga imorgon hela dagen tp så bli inte förvånade om jag inte bloggar :-(

hugs!

Av emma holm - 27 november 2011 20:03

är klar med rummet, eller ja. pappa tog bara ut bokhyllan och satte upp en hylla och en stor spegel där istället så fick jag göra resten ^^. Det blev awesome!!

Men nu tänkte jag kolla på gustavssons tre trappor :-D

hugs!

Av emma holm - 27 november 2011 19:46

 

Av emma holm - 27 november 2011 14:44

Av emma holm - 27 november 2011 13:42

har väldigt tråkigt just nu. pappa skulle egentligen sätta upp en hylla och en spegel till mig men nu ska han tydligen inte göra det...har värsta dampen på honom nu för han vaknade nyss och nu ska han tydligen bära upp julsaker för det är första advent och då MÅSTE man pynta!

aja, tänkte faktiskt sätta upp hyllan själva, eller i alla fall försöka... klockan tre ska vi på kalas och jag går nog hem vid fem igen för då ska jag va med Emma innan hon åker igen.

hugs!

 

Ovido - Quiz & Flashcards