-

Alla inlägg den 2 november 2011

Av emma holm - 2 november 2011 19:10

   är tillbaka från danmark nu. handlade inte så värst mycket faktiskt. hade bara 100 kr med mig så fanns ju inte så mycket att handla för men aja. Ehm...halv åtta ska jag se "the big band therory" och åtta ska jag se "extra, extra" sen händer det inte mer för ikväll. Ska upp halv sju imorgon så orkar inte mer faktiskt. Men nu ska jag steka en pölse och äta lite.

Hugs!

detta köpte jag;

modellera, pensel, ask och "butterkaka". Köpte också en slush och en pizzakaka (?!)

Av emma holm - 2 november 2011 12:52

 

Linne - Carlings

Jeans - Svedala Outlet

Halsduk - mosters

Svart jacka - Kapphal

Jeans väst - Carlings

Fingervantar - Shango

 

Av emma holm - 2 november 2011 12:43

åh, sitter här och nördar tokio hotel. Det är en speciell känsla som jag får av att lyssna på bills röst. Den är bara så j*vla freaking awesome!

Ehm... har fixat mig och så och nu tänkte jag gå ut och kasta tidningarna och sen bara ta det lungt tills min moster ringer.

Imorgon ska jag till freeport med min faster & syster. Så vi åker 8 på morgonen och är där nog hela dagen för vi kör nog inom ullared sen också. Kommer inga inlägg med bilder imorgon eftersom man inte kan ladda upp bilder från mobilen -.-'

Aja hugs!

Av emma holm - 2 november 2011 11:15

Jaaa, nu har jag börjat blogga IGEN. Hehe, men ska faktiskt försöka att blogga så mycket som jag kan. Okej?!

Ehm... idag ska jag till danmark, vid tre tiden för de e då moster slutar. Åker gratis för jag följer med mormor och moster och sen får jag pengar av mamma och pappa eller ja, alla danska kronor dom har och det är typ 100 kronor :-( men nu tänkte jag kolla runt lite här innan jag går och fixar mig och kastar sopor innan jag går.

hugs!

 

Ovido - Quiz & Flashcards