-

Alla inlägg den 4 november 2011

Av emma holm - 4 november 2011 12:12

ska gå och duscha nu och så. ska sticka till chanel halv fem, tror jag ska äta något innan också.

hugs!

Av emma holm - 4 november 2011 09:59

Bloggade inte igår för jag orkade inte. Kom hem vid 11 och var supertrött och då började jag städa -.-' Aja, dagen igår var jätte rolig. Freeport måste jag bara åka till fler gånger, det var sååå mycket bättre än ullared!

Idag blir det att gå till Chanel, ska nog sticka dit vid fyra för annars kan jag inte komma :-(. Så vi får se vad hon säger och sen ska jag hem vid tio tiden :-) Så dagen idag blir chill faktiskt. Imorgon ska jag nog till stan med Johanna. Har ju presentkort på shock så får se vad jag köper, kanske ingenting . Dagens outfit kommer senare nu ska jag bara ta det lungt.

Hugs!

Av emma holm - 4 november 2011 09:55

 

Köpte dessa två underbara air max i nike affären. Fick dom blåa av faster & hennes kille i present :-)

 

köpte denna adidas klänning i adidas affären

 

detta köpte jag då i ullared xd

små godisformar
stora muffinsformar
muffinsplåt
skydd till mobilen
godis
red bull
två bh:ar
två kajal
en eyeliner
en res sak
& en massa julklappar, köpte också två vita tunnlar till öronen

Ovido - Quiz & Flashcards