-

Alla inlägg den 12 november 2011

Av emma holm - 12 november 2011 13:40

kan inte sitta rakt. lekte med hunden och hon släppet och hela min rygg kom in i en kant!!!

jävla skit!! inget mer bloggande idag för nu ska jag ta på mig något fint och sen lägga mig ner, fick så sjukt ont!!

Av emma holm - 12 november 2011 10:50

sitter här och sitter och chillar med musik och så. igår bakade jag värsta jätte mega kladdmuffinsen. dom blev jätte perfekta. fast alla tog slut för mormor, morfar & therese var här igår :-P.

Men aja, idag ska jag först till gymnasiemässan vid 12 och sen klockan 3 ska vi till farmor & christer. det är ju fars dag denna helgen så ja... imorgon ska vi till mormor & morfar och vi var hos farfar & eva förra helgen.

nu måste jag gå och fixa mig, hugs!

Av emma holm - 12 november 2011 10:46

Märks det att jag älskar skor ^.^

 

Ovido - Quiz & Flashcards