-

Alla inlägg den 18 november 2011

Av emma holm - 18 november 2011 21:15

kom nyss hem från farbror. köpte ett dj hero 2 till vårt wii också som vi tänkte spela när ishockeyn e slut xp ehm... ja, mitt liv suger märker jag när jag skriver här :-P

hehe, blev skit glad när jag läste vilka låtar som var med :-D de var typ 2 deadmau5 låtar!

ska till gymnasiemässan i lund imorgon så tror inte att jag bloggar föräns på eftermiddagen eller kvällen btw!

Hugs!

köpte ett sånt här;

 

Av emma holm - 18 november 2011 16:50

Hej igen! Mår inte helt bra fortfarande men fick så många snälla meddelanden från mina underbara läsare!

Ehm...hur fan ska man börja blogga när man har varit borta så länge?! Men aja, ska väll försöka.

Har inte hänt något idag förutom skola typ. Vid sju ska vi åka och köpa dj hero 2 till wii och sen ska vi till min farbror :-D Nu ska jag ta en nybakad kanellbulle :-D

hugs!

 

Ovido - Quiz & Flashcards