-

Alla inlägg den 20 november 2011

Av emma holm - 20 november 2011 19:49

Sitter här också lyssnar på tokio hotel faktiskt. Såg lite på south park innan och så. Ehm, nu klockan åtta ska jag i alla fall se ett program på fyran och sen ett annat direkt efter sen blir det nog inte mer, south park såklart också :-D. Men nu tänkte jag skriva ner min idé till svenskan. Vi ska skriva något om krig hela dagen imorgon och jag kom nyss på den bästa idén till det :-D Såklart ska jag skriva en novell btw, är asdålig på att skriva en dikt om krig... eller? ;-)

 

Världens finatse Bruno Mars <3

Av emma holm - 20 november 2011 17:02

Hejsan! Blev ingen bloggfri dag ändå. Trodde att det skulle bli det eftersom jag storstädade mitt rum, men det är ganska litet så tog inte lång tid...

Aja, har inte gjort mer än det faktiskt. Nu måste jag göra lite anteckningar till svenskan imorgon! Vi har svenska från nio till halv fyra, liiite överdrivet?!

Men aja, gotta go!

Hugs!

 

Mamma & jag i sommras, saknar mitt långa hår lite faktiskt.

Av emma holm - 20 november 2011 12:21

Idag händer det säkert inget alls. Skulle egentligen till stan men typ ingen kan :-(

Köper väll jackan på gina någon annan gång...

Men aja, tänkte ha en bloggfri dag idag...

hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards