-

Alla inlägg under november 2011

Av emma holm - 27 november 2011 11:11

Igår bloggade jag ju inte, jag hann helt enkelt inte. Jobbade, duschade och sen klockan tolv skulle jag på jägers med mamma, mormor & morfar. Hehe, mamma köpte fem lotter till mig och jag vann på tre av dom, vilken tur!

Sen tog jag bussen halv två till gustav och träffade katta där. Köpte en jättefin klänning på bikbok {bild kommer sen!}. Chanel och maja kom senare. Ja, och sen såg vi breaking dawn som faktiskt var bra! Gillar inte dom andra delarna av twilight, men denna gillade jag!

Ehm, nu ska jag bara chilla lite, städa och så för pappa ska sätta upp en hylla istället för bokhyllan så måste typ tömma rummet :-) sen klockan tre ska jag på kalas men kommer nog hem ganska snabbt för jag mår inte så bra, känns som en förkylning är påväg...

hugs!

 

Av emma holm - 25 november 2011 23:11


japp, som rubriken säger så har jag en bloggfri dag imorgon. anledningen till det är för jag inte har tid.


dagen för imorgon ser ut såhär; jobb, duscha, fixa mig, jägersro, stan, bio


japp, som ni ser jätte upptagen!


ehm...kommer hem från jobb typ vid 10. sen ska jag duscha och fixa mig. klockan 12 ska jag till jägersro med mormor, morfar och mamma. sen ska jag träffa katta i stan klockan 2. ska nog köpa en jacka på gina och typ en klänning på bikbok. och sen 18:15 ska jag på bio.


ska se twilight fast den säkert suger...


aja, hugs!

Av emma holm - 25 november 2011 16:53

Sorru för dåligt uppdateringen idag men har inte haft tid. Slutade klockan tolv idag. Hade bara bild och matteprov...

Har faktiskt varit en jätte awesome dag idag :-D

Fick MVG på bilden och tror det gick rätt så bra på matteprovet ändå ;-)

Senare idag ska jag nog bara ta det lungt, mår inte speciellt bra. Tror jag börjar bli förkyld...

Hugs!

 

Av emma holm - 24 november 2011 19:15

heej! har inte hunnit blogga idag, var på coop och så. ehm...imorgon har vi matteprov så jag skulle plugga till de men jag är redan klar :-O vafan liksom?!

kollade igenom boken snabbt och kunde allt! hihi, känner mig duktig :-D men aja, nu måste jag diska för det är tydligen min diskdag -.-

hugs!

Av emma holm - 23 november 2011 20:04

Hej igen! Städade aldrig mitt rum så får göra det imorgon :C

Men nu tänkte jag kanske läsa lite i en bok och kolla tv, tror jag har fått bältros {stavning} jävla bajs!

hugs!

Av emma holm - 23 november 2011 14:54

Kom nyss hem från skolan. Ehm...ja. Oh, fan! Måste städa mitt rum idag för det är verkligen saker överallt. Varför blir det alltid så?! Men ja, borde väll städa nu så jag blir klar snabbt.

Hugs!

Av emma holm - 22 november 2011 20:20

Kom hem från öppet hus på petri för ett tag sedan. Den var inte alls bra tyckte jag, borja var 10000000 gånger bättre! Men aja, ska ändå gå media :-P

Imorgon börjar vi nio och då tror ja att min syster ska fixa en inbakad fläta till mig för det var länge sen och plus att jag vill se hur det blir nu när jag har kort hår. Btw så funderar jag på att köpa löshår ;-D Men ska först färga håret brunt en gång till :-)

Hugs!

 

Av emma holm - 22 november 2011 16:04

Gick faktiskt rätt så bra på fysikprovet som vi hade idag. Eller bra & bra... får säkert bara g, men ändå! Hinner inte blogga så spreciellt mycket idag för 20 i 6 ska jag träffa hila & nefisa för vi ska på öppet hus i petri idag. Ska inte gå där men kan ändå se hur skolan är, blev ju helt hjärntvättad på borga!

Men nu måste jag gå, ska nog äta något om jag pallar. Hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards