-

Alla inlägg under november 2011

Av emma holm - 11 november 2011 17:58

Har typ inte hunnit blogga på hela dagen!

Ehm...stack till stan en liten stund med hila, farhana & katta och sen kom jag hem och städade.

Måste dra igen, hugs!

Av emma holm - 11 november 2011 07:25

Hejsan! Mår fortfarande inte helt bra, men får väll börja blogga lite så igen :-)

Tack alla ni som var så snälla mot mig, tack för kommentarerna! :-D Ni är verkligen bäst!

Ehm... Var på gymnasiemässan igår och såg MTV Mirre :-D Läser ju hennes blogg varje dag så jag blev helt förvånad när hon stod där xd. Men aja, ska dit imorgon igen för jag såg inte allt :-(

En fråga som jag uppskattar om ni svarar på :-D

Jag vet inte om jag ska välja musikpoduktion eller hotell & turism :-( Så vad tycker ni? :-D

bloggar mer när jag kommer hem...

hugs!!

Av emma holm - 8 november 2011 07:01

Tar en liten paus från bloggande, mår verkligen inte bra nu...


Av emma holm - 7 november 2011 16:19

Bloggade tyvärr inte igår. Mådde jätte dåligt. Kände att jag inte ville skriva om min dag...

Ehm... idag var jag ju i skolan! Bajs!

Men aja, lugn dag ändå så det var ju ... lungt?!

Det händer inte mycket idag faktiskt, var nyss på lidl och köpte cupcakes mix, ost & mjölk. Ska snart gå och duscha, vet inte om jag pallar baka idag, får väll se.

Hugs!

Ni får nöja er med såna failbilder så länge

 

Av emma holm - 6 november 2011 16:53

Hejsaaan! Handlade bara godis idag :-( Hittade ingen väska på brandonworld, intersport eller stadium. Såna bajs affärer! Ska nog till u-sport imorgon istället...

Aja, lånar syrrans underbara adidas väska som jag älskar!

Bajs på skolan imorgon! Tänkte städa i mitt rum och så nu och klockan nio ska jag se EMA :-D

Hugs!

Av emma holm - 6 november 2011 10:47

Hejsan! Vaknade vid fem av att jag tappade mobilen -.-' Blev så j*vla arg då! Och sen kunde jag inte somna om knappt! Så denna morgonen ville man inte hälsa på mig för jag var så j*vla arg.

Idag blir det nog mobilia, ska bara till brandonworld och om jag inte hittar en väska där blir det intersport osv. Men sen blir det bara att städa! Mitt rum ser liksom ut som ett bombnedslag!

Ikväll ska jag i alla fall se EMA på MTV klockan nio, har redan paxat tv:en och allt! För mtv har tydligen försvunnit från min tv, men aja nu måste jag gå och fixa mig!

Hugs!

 

åh, hatar den filmen :-S

Av emma holm - 5 november 2011 13:55

eller morgon, jag vaknade halv åtta! Sov 5 & en halv timme inatt så nu mår jag inte så jätte bra, men köper en red bull sen så ja blir pigg...

Ehm..idag ska vi till farfar & "farmor" för det är ju fars dag nästa helg så har ni köpt något till er pappa?

Jag har i alla fall :-p. Känns som det kommer bli en chill dag idag, och det är perfekt för det är just det som jag behöver :-D

hugs!

Av emma holm - 4 november 2011 12:12

ska gå och duscha nu och så. ska sticka till chanel halv fem, tror jag ska äta något innan också.

hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards