-

Alla inlägg under december 2011

Av emma holm - 31 december 2011 15:30

 

klänning - carlings

strumpbyxor - åhlens

skor - dr.martens

Av emma holm - 31 december 2011 15:22

Idag är det nyår! {no shit!}

Hehe, chillar just nu eftersom jag precis blev klar med allt. Har ätit och så också. Fick nyss reda på att vi ska äta hos farmor också -.-' Aja, klockan fyra kör pappa mig till Johanna och kavrt över fem kommer Annelie och hämtar oss två och Johannas kille.

Sen ikväll så smäller vi raketer och så I think. Aja, jag vet ingenting. Känns konsitgt, brukar faktiskt ha koll på vad som händer :-(

Hugs!

Av emma holm - 30 december 2011 21:32

Chill dag idag. Vid ett hämtade jag och syrran farbror och mamma och sen stack vi till netonnet. Hittade inget där. Eller jag vill ju ha ett par hörlurar men skiter i det. Köper ett par bättre om ett halvår. Fick ju nyss ett par nya! Märks det att jag älskar hörlurar. Och då pratar jag om stora hörlurar! Älskar mina guldiga skullcandys. Dom är så fiiina, men dom hade ett fint pris med :-(

Aja, nog om hörlurar! Nu tänkte jag sätta på fresh prince in bel air. Älskar den serien. Påminner mig om när jag var liten och kollade jämmt på serien när den gick på tv!

Hehe, imorgon ska jag till farmor. Faster ska ju ha sin 35-års fest där så det blir en massa folk! Mina kusiner är också nere så vill träffa dom. Tyo ett år sen sist! Nej, men länge sen sist!

Aja, blir nog några små inlägg imorgon bara! Tror ändå ingen kollar bloggen imorgon...

Hugs!

Av emma holm - 30 december 2011 18:41

   29 :-


  

120 :- 


150 :-


  

100 :-


  

49 :-

  

30 :-


  

249 :-  

Av emma holm - 29 december 2011 12:30

Sitter just nu på bussen. Ska träffa Johanna i stan och typ handla lite och så och ikväll ska vi se Sherlock Holmes. Blir inget mer bloggande idag.

Hugs!

Av emma holm - 29 december 2011 10:22

Vaknade vid 9 ich nu sitter jag och tittar på humanoid city. Åh, vad jag älskar tokio hotel. Blir glad av att se på dom, så detta är den perfekta morgonfilmen.

Händer inte mycket mer än såhär en morgon med mig. Jag är väldigt trött och arg på morgonen så ja. Ska fixa mig och så efter filmen och sen ska jag diska. Kul. Nej, men nu tänkte jag kolla klart på filmen.

Hugs!

Av emma holm - 28 december 2011 21:10

Har inte hunnit blogga idag eftersom jag stack till entre vid 12. Köpte shorts, halsduk och byxor. Lägger upp bilder om jag hinner imorgon.

Imorgon blir det nog inte heller så värst bra bloggande. Ska träffa Johanna i stan klockan 2 så tänkte vi gå runt och kolla i affärer och så. Klockan 6 ska vi se Sherlock Holmes. Älskar Robert Downey Jr. så måste bara se den! Sen har jag ju också presentkort där :-D

På fredag eller någon gång nästa vecka så ska jag nog på massage faktiskt. Har jätteonte i nacken och känns som att jag har en bula där typ. De flesta som jag frågat säger att jag ska gå dit så vad förlorar man egentligen på det.

Hugs!

Av emma holm - 27 december 2011 23:45

nu sätter jag på en film och försöker att sova!

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards