-

Alla inlägg under december 2011

Av emma holm - 23 december 2011 18:38

Yes, allt känns så jävla bra just nu. Har inte känt så på länge och det känns verkligen skönt att jag just nu bara kan sätta mig ner i soffan och le. Inte vara arg, ledsen eller sur! Åh, vad det är en härlig känsla!

Aja, till något annat nu. Var nyss inne hos mormor och lämnade julklappar under granen. Hittade säkert fyra juklappar som det stod "Gos Jul emma från egypten". Vad jag längtar till att öppna dem. Det är ju alla saker som farmor och Christer köpte till mig i egypten! Och sen försökte jag klura ut vad som låg i julklapparna, hehe fast resultaten säger jag inte här. Säger de imorgon när ja öppnat dom...

Aja, nu ska jag äta pepparkakor, dricka julmust och se på julkalendern! Hugs!

Av emma holm - 23 december 2011 17:51

 

svart t-shirt - H&M

snickar shorts - H&M

strumpbyxor - åhlens

Av emma holm - 23 december 2011 17:18

                                     

Av emma holm - 23 december 2011 16:53

känner mig duktig! Har hunnit städa hela lägenhet och bakat båda cupcakes och donuts! hehehehe

   

Av emma holm - 23 december 2011 08:18

Vaknade vid sju idag. Tyckte det var skönt att vakna så tidigt faktiskt. Känner mig jätte stressad idag. Ska dammsuga hela lägenheten, plocka undan, diska, städa mitt rum, gå en lång runda med hunden och baka cupcakes! Just nu tar jag det lungt framför tv:en...Blir nog bara små inlägg idag, hoppas ni överlever!Hugs!

Av emma holm - 22 december 2011 21:47

nu sätter jag på american dad och tror inte att jag kommer att blogga mer idag. tar det lungt ändå fram till jul :-)

hugs!

Av emma holm - 22 december 2011 16:40

Känner att det kanske inte var så bra att vakna 11. Brukar må dåligt då och japp, jag hade rätt! Har varit jätte seg dag idag. Gick till ica och sen gick jag en lång runda med hunden. Nu sitter vi båda jätte trötta i mitt rum, eller ja hunden sover som vanligt. Aja, idag ska vi äta julbord hemma hos hos och imorgon ska vi också göra det fast med mormor, morfar och kanske farmor och christer. Så då blir det alltså julbord idag, imorgon, lördag och söndag! Åh! Fast det gäller ju ändå bara en gång om året ;-)

hugs!

Av emma holm - 22 december 2011 12:46

heej! Äntligen jullov, fick våra betyg igår och jag skulle ju inte öppna mitt förens på julafton men gjorde det ändå :-(. Fick 10vg, 6g och ett ig, alltså 210p. Har höjt mig med 20p så är nöjd. Dessutom så behöver jag inte mer än 165p för att komma in på linjen som jag vill gå.

Ehm...vaknade vid 11 tiden idag och nu har jag duschat och så. Tänkte att jag skulle städa mitt rum och diska nu och sen sticka till ica.

hugs!

 

bilder från skolavslutningen kommer antingen idag eller imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards