-

Alla inlägg under december 2011

Av emma holm - 20 december 2011 17:09

Hehehehe, sorry. Har inte haft så mycket att skriva här faktiskt så jag har låtit bli men som ni ser så kunde jag inte heller låta bli att skriva. Tvättar just nu och har diskat idag. Under mina så-kallade "tvättpauser" så ska, MÅSTE!, jag skriva so-arbetet. Har kanske skrivit ett par meningar, men det är alltid en början! Hejdååå!

Av emma holm - 5 december 2011 20:06

har inte hunnit skriva något här idag. duschade nyss och klockan nio ska jag se 2 and a half men!

men tänkte ta något att äta nu då jag inte har gjort det :-( hugs!

Av emma holm - 4 december 2011 20:24

Sista gästen gick nyss, så nu blir det bara chill. Sätter nog på en film för typ alla program har slutat gå nu :-( FML

 

och ja, jag hade tråkigt...

Av emma holm - 4 december 2011 14:50

sitter här och chillar med hunden innan gästerna kommer...

 

Av emma holm - 4 december 2011 12:20

       

Av emma holm - 4 december 2011 12:17

Sorry för dåligt bloggande men har inte hunnit. I fredags bakade jag nästan hela dagen och sen stack jag till ikea och mediamarkt. Igår städade jag mitt rum och sen stack jag till entré. Kom hem vid åtta och då åt jag. Idag ska pappa ha kalas för han fyller snart år. Så det är fullt upp!

Hugs!

 

Av emma holm - 3 december 2011 12:30

Hejsan, har varit vaken ett tag men ändå. Ehm..igår var jag på ikea och mediamark. Bakade även i tre timmar till min systers företag på skolan, hihi. Blev sammanlagt 61 muffins!

Idag ska jag på entré, letar efter en stickad tröja med mönster. Tänkte gå in på bikbok och H&M och kolla ;-)

hugs!

Av emma holm - 1 december 2011 06:38

hejsan! känner mig utvilad nu men har fortfarande lite huvudvärk. Ska till skolan idag i alla fall, måste bli klar på söljden innan jul, kommer inte hinna men ändå...

aja nu måste jag göra mig klar.

hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards