-

Alla inlägg den 22 september 2011

Av emma holm - 22 september 2011 21:05

Började praon vid 8 och fick gå hem vid halv 3. Min faster kom och hälsade på för hon skulle ändå till läkaren så hon körde mig hem, eller ja. Vi körde och hämtade min syrra och min hund och sen åkte vi till BK och åt. Stack till hundrastgården sen också och sen stack vi hem och mia kollade på bilder och drack kaffe. Sen efter det stack vi till nya Stadium, fick ett par ferrari/puma skor (lägger in bild sen). Och nu sitter jag här. Är så jävla trött, riktigt slut!! Äntligen fredag imorgon!

Outfit of the Day (pallar inte bild idag);

South Park t-shirt - Ullared

Levis Jeans - Svedala Outlet

Hugs!

Av emma holm - 22 september 2011 21:00

Började praon vid 8 och slutade halv 5 för jag hjälpte henne igen. Sen hämtade min syrra och min mamma mig vid 5 och sen stack vi och köpte lite saker och sen stack vi till min faster. Sen kom vi hem vid halv 8 och då gick jag in och dushade och sen kollade jag lite på tv och sen gick jag faktiskt och la mig. Är så jävla trött!

  Outfit of the day;

T-shirt - marknad

Levis Jeans - Märkes Outlet

Strumpor - marknad

Av emma holm - 22 september 2011 20:54

Började klockan 8 på praon men stack vid 2 för jag skulle ha föräldrarmöte halv 4. Sen var jag på skolan vid 20 i 3 och pratade med Becky om gymnasiet och så. Just nu står det mellan skolan i stockholm och en annan skola i hultsfred så vi får väll se vilken som är bäst. Sen efter mötet så stack vi och hämtade mina jeans på svedala outlet och sen gick jag hem och bara tog det lungt.

  Outfit of the Day;

Svart linne - H&M

Svart tröja med spets på sidan - JC

Svensson jeans - Svedala Outlet

Av emma holm - 22 september 2011 20:54

Började klockan 8 på praon men stack vid 2 för jag skulle ha föräldrarmöte halv 4. Sen var jag på skolan vid 20 i 3 och pratade med Becky om gymnasiet och så. Just nu står det mellan skolan i stockholm och en annan skola i hultsfred så vi får väll se vilken som är bäst. Sen efter mötet så stack vi och hämtade mina jeans på svedala outlet och sen gick jag hem och bara tog det lungt.

  Outfit of the Day;

Svart linne - H&M

Svart tröja med spets på sidan - JC

Svensson jeans - Svedala Outlet

Av emma holm - 22 september 2011 20:48

Hej bloggen, tänkte blogga om vad jag gjorde när jag inte bloggade. Sitter ju vid datan nu...

Började ju praoa och började 8 och slutade 5 för jag hjälpte henne med det sista. Aja, sen var jag hemma vid halv 6 och vid 6 stack jag och min syrra till mobilia för hon skulle köpa jeans. Sen vad jag hemma vid halv 7 och duschade och sen tog jag det bara lungt. Såg på idol och sånt skit...

  Outfit of the Day;

Mössa -  Svedala Outlet

Vanlig svart t-shirt -  random

Adidas tröja -  Ullared

Jacka - New Yorker

Vantar - Tyskland

Glansiga byxor - Bik Bok

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards