-

Alla inlägg under januari 2012

Av emma holm - 31 januari 2012 17:22

Efter skolan idag skulle jag vara duktig och sätta in pengar på banken, men neeejdå! Banken som var närmast skolan tog bara emot kunder som beställt tid så jag gick ändå upp till gustav och gick in på banken där. Jag väntade i en kvart! Stod där med värsta ångest, men pengarna är nu insatta! Tvättar just nu och måste även göra tyskläxan, för första gången...

Går nog till coop och köper klämmor senare också. Ska träna och duscha idag också. Vad mycket det känns att göra på en och samma gång! Puss!

Av emma holm - 30 januari 2012 20:26

Av emma holm - 29 januari 2012 22:00

Nej, nu ska jag se lite american dad och sen sova! Är så sjukt trött och jag ska upp tidigt imorgon.

  


Av emma holm - 29 januari 2012 20:00

         

Av emma holm - 29 januari 2012 17:00

Japp, som rubriken säger så ska jag gå och träna på vår crosstrainer här hemma. Tränar 45 min varje dag och sen äter jag min über-god sallad som bara står och väntar på mig just nu!

Hugs!

Av emma holm - 29 januari 2012 15:42

Sommaren är lätt min favoritårstid. Älskar allt med den. Sommarlov, bada i poolen och att man bara kan ta på sig ett par shorts och en t-shirt! Det är så j****a skönt istället för att proppa på sig kläder och ändå frysa! I alla fall så längtar jag verkligen till sommaren, då kan jag äntligen kryssa för ett av mina nyårslöften!

Av emma holm - 29 januari 2012 10:42

Kom hem för inte så länge sen och tog det bara lungt. Orkar inte göra något idag, ska bara diska och lite sånt skit. Skola imorgon ju, känns inte alls bra! Tur att det inte är några prov denna veckan, tror jag i alla fall...


Av emma holm - 28 januari 2012 21:06

Har nyss bestämmt mig för vad jag ska beställa, blir ett par skor, en bikini och en bh. Ska beställa det imorgon eller på måndag, beror på när jag får pengar.

I alla fall, städade inte innan så tänkte göra det lite smått nu innan jag sätter på tv:en och dör. Ska upp tidigt imorgon så behöver verkligen sömn!

Ovido - Quiz & Flashcards