-

Alla inlägg under januari 2012

Av emma holm - 6 januari 2012 00:00

 

Firade midsommar hos farmor.

Angelicka tog studenten.

Åkte runt i hela skåne och fotade med Johanna.

 

Var lite tjockis ibland!

Slutade skolan.

Åkte till Ullared.

Tog en massa konstiga cambilder!

Badade i havet.

Fick min första tatuering.

Fick glasögon.

Byggde en cp bil med Nefisa.  

Av emma holm - 5 januari 2012 23:30

 

Tatuerade väldigt mycket. Denna är en bland dom och denna är min favorit!

Tatuerade även denna.

Tog en massa zombiebilder.

Var i Ullared.

Älskade mitt hår här också. Tog en massa cambilder. Annars var maj faktiskt rätt så lame.  

Av emma holm - 5 januari 2012 18:42

 

Linne - Gina Tricot

Skjorta - Gina Tricot

Jeans - Åhlens

Av emma holm - 5 januari 2012 18:17

Helt ärligt. Hur kul är det att läsa min blogg?! Den är skit seg. Skriver egentligen helt onödiga saker här. Det enda jag har gjort dessa tre dagar är chillat. Så kul för er att läsa. Endå har jag läsare! Jag älskar er som står med mitt tråkiga liv!

Hehehe, nu till en annan sak. Känner att jag behöver ändra hedern, eller vad tycker ni? Är den inte lite tråkig. Får se om jag hittar en bra bild.

Oh, såg btw nyss the voice, haha sen men bättre sent än aldrig. Den var ju bra! Eller ja, tidsfördriv i alla fall! Tyckte att Ola Salo fick de bästa artisterna! Vem tyckte ni?

Vad många frågor det blev helt plötsligt! Imorgon blir det jobb. Bajs!

Av emma holm - 5 januari 2012 14:10

orkar verkligen inte göra något idag. blir att nörda the big bang therory idag var det sista sovmorgonen för mig! Får inte sovmorgon på flera månader nu! Ångest! Tur att jag sov till 12 idag då...


Av emma holm - 4 januari 2012 23:15

 

Fick många påskägg.

Var i stapeln mycket.

Var i västra hamnen mycket.

Tatuerade en av mina favorittatueringar.

Firade valborg.

Sov över hos Chanel.

Tatuerade Sabinas första tatuering.

Var i hundrastgården mycket då min hund sprang i flera timmar annars.

Hade en period dåjag verkligen älskade mitt hår!

Tog många, många, många cambilder!  

Av emma holm - 4 januari 2012 20:49

       

Av emma holm - 4 januari 2012 17:58

Har sorterat ut bland både kläder och skor och det är mycket som ska bort! Kläderna bryr jag mig inte om, men mina älskade skor! Jag verkligen älskar skor och har över 30 par skor! Tänkte sortera ut både kläder och skor ännu en gång. Och bara för jag är så duktig ska jag lägga undan pengar till ett par andra! Vilka det är får ni se när jag köpt dom ;-)!

Åh, vad jag längtar. Aja, nu måste jag övertyga pappa om att han ska sätta upp en hylla och en lampa!

Hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards