-

Alla inlägg under januari 2012

Av emma holm - 4 januari 2012 11:31

Vilken cp morgon det är idag. Jag brukar alltid titta på tv en timme när jag går upp. Innan jag gör något! Annars blir jag helt seg resten av dagen. Men mamma är ju hemma så hon kollar på typ gossip girl och säger att hon följer det fast hon bara sett de tio sista minuterna av det...

Aja, orkar inte sätta på en film i min tv så sätter på en i datan istället. Finns inget bra på tv heller...

Oh, btw så lyckades jag lura med syrran till Ikea. Köpte både klädställ, klädhängare och en lampa :-D. Så nu är mitt rum snart helt klart. Fixade de till 2 igår -.-' Det enda som är kvar är hyllan och lampan men det får pappa hjälpa mig med sen :-D

Hugs!

Av emma holm - 3 januari 2012 23:15

 

Jag tatuerade pappa.

Såhär såg en dagens outfit ut en dag.

Jag bytte stil väldigt ofta, en dag kunde jag klä mig såhär. Medans nästa dag såg jag ut.

...såhär!

Åt semlor.

Bakade mycket.

Designade mina första skor.

Tog en massa cambilder.  

Av emma holm - 3 januari 2012 15:43

Åkte aldrig till ikea, men gör det kanske senare med syrran. Hon slutar ju fem och sen ska vi äta och så. Tänkte fråga henne om hon ville följa med dit så behöver jag inte ta bussen ;-).

Skulle baka innan också. Det slutade med att jag städade hela skafferiet och kylen! Haha, bara för jag letade efter smöret!

Nu måste jag sortera tvätten för jag ska tvätta klockan fem. Ska hinna städa i min garderob lite också. Allt är ju överallt och ingenstans där inne. Kan inte ens öppna dörren förens något trillar ut!

Hugs!

 

oj, vilken gammal bild!

Av emma holm - 3 januari 2012 12:48

Vaknade för ungefär en timme sen. Rätt så skönt att inte vakna av en väckarklocka i alla fall... Bara två dagar kvar av det. Jag får ångest av att bara tänka på det!

Idag blir det mest chill. Ska tvätta klockan fem så blir ju inget mer. Kanske sticker till ikea. Vill ha ett klädställ. Så köper nog det om vi åker dit. Kanske går på bio senare ikväll också. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Älskar såna här dagar. En vi-får-se-vad-som-händer-dag. Åh, vad dom är härliga!

Hugs!

Av emma holm - 2 januari 2012 23:00

 

Använde hårförlängningen ofta.

La upp dagens outfit nästan varje dag på min andra blogg.

 

Jag färgade håret rött.

Jag var på kalas.

 

Jag fotades i pappas studio.

 

Jag var och såg melodifestivalen i Malmö.

Jag tog såklart en massa cambilder denna månad med.  

Av emma holm - 2 januari 2012 18:35

Nej, men jag vaknade redan vid åtta av huvudvärk. Kändes som någon hade kastat en sten rakt i huvudet på mig! Mådde inte alls bra. Skakade jätte mycket och mådde illa. Hehe, hunden förstod nog det för hon satte sig bredvid mig och pussade mig...

Aja, kräkte och så då och sen gick jag och la mig igen vid 10. Vaknade senare vid halv tre av att syrran skakade min säng! Hon skulle kolla om jag anadades. Om ni tycker det låter konstigt så är det för jag sover aldrig så länge. Och sen sover jag tyst med en massa täcke över mig. Har även typ våningsäng så man ser ju inte mig.

Jag hade tänkt att städa min garderob och sortera ut. Vill ha ett klädställ i mitt rum. Funderar på att åka ut till ikea imorgon och se vad de kostar.

Hugs!

Av emma holm - 1 januari 2012 23:00

Jag bakade mycket kanelbullar då vi skulle ha prov. Fick MVG på provet!

Firade nyår hos mamma & pappas kompisar.

Möblerade helt om i mitt rum.

Såg den första filmen som fick mig att gråta.

Köpte löshår.

Gjorde en ny piercing i örat.

Jag & Katta badade i snön.

Jag tatuerade för första gången.

Jag fotade väldigt mycket och kameran åkte med överallt

Jag tog en massa cambilder.  

Av emma holm - 1 januari 2012 22:57

Tänkte kolla på en sån komedifilm på femman nu :-)

Ehm...lidl och ica var inte öppet så gick runt i malmö i en timme efter bullar. Till slut hittade jag ju men sen när jag nästan var hemma så hade jag glömt att köpa tidningen så jag fick värsta dampen! Men gick ändå till macken och köpte den innan jag kom hem. Hade värsta dampen idag. Gick skit långt!

Jag tänkte göra en "tidslinje" under vad som hänt under 2011. Men jag gör en månad om dagen så idag kommer januari, imorgon februari osv.

Hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards