-

Alla inlägg under januari 2012

Av emma holm - 25 januari 2012 16:27

Hade ju bloggfridag igår för jag var tvungen att öva till no provet. Övade faktiskt inte så värst mycket, men ett g räcker kanske? I alla fall så hade vi tre håltimmar idag! Så vi som hade tyska slutade efter lunch. Naaaajs. Har nog också stuckat lilfingret btw. Ajjj, känns som det är mer än en stuckning :/

Av emma holm - 23 januari 2012 18:42

Blev precis klar med min idrottsuppgit. Tänkte skriva ut den imorgon och lämna in den. Imorgon bloggar jag nog inte på hela dagen. Ska ha kemiprov på onsdag och måste verkligen öva :(.

Nu ska jag träna och sen hoppa in i dushen efter att ha tjockat mig med godis och semlor :(

Av emma holm - 22 januari 2012 20:00

 

Danmark. Tyskland. Holland. Frankrike. Spanien.

Av emma holm - 22 januari 2012 19:46

Såg nyss på rockstar & den var faktiskt jätte bra. Kanske inte världens bästa film, men detn var bra! Gillar såna filmer, som är utspelade på 80-talet &spelade på 2000-talet. De brukar ju oftast handla om rockstjärnor. Aja, denna tycker jag att ni borde kolla på! Men nu ska jag äta lite kvällsmat & titta på film. Har precis dushat & provade venus breeze & den var riktigt bra! Benen blev som bomull! Visste att den var bra, då min syster köpte en likadan för ett par månader sen & det var hon som rekomenderade den :p

 


Av emma holm - 22 januari 2012 16:55

Skulle egentligen ha en bloggfri dag idag, men orkade inte. Lat eller vad!? Haha, idag vart det lite shopping i alla fall. Köpte byxor & venus breeze. Bilder på byxorna kommer sen.

Hugs!

Av emma holm - 21 januari 2012 20:00

  • jag älskar att vara olik från alla andra

  • jag älskar att shoppa kläder & skor

  • jag vill bli vuxen snabbt, alltså flytta hemifrån & skaffa riktigt jobb

  • jag vill jobba inom musiken, därför utbildar jag mig till musikproducent

  • jag vill bli pilot, men kan inte p.g.a min syn

  • jag vill aldrig gifta mig & skaffa barn

  • jag fyller år den 8 oktober

  • jag älskar det gamla "wild west"

  • jag var väldigt mobbad i lågstadiet, tills jag började pålorensborgskolan i femman

  • jag älskar pingviner & kängrus

  • jag älskar att resa

  • jag hatar att sola

  • jag har aldrig flugit

  • jag älskar att baka

  • jag vill lära mig köra motorcross

  • jag vill ha en fyrhjuling

Av emma holm - 21 januari 2012 13:42

O...M...G...det snöar :-(! Jag orkar inte! I slutet av januari liksom?! Åhhhhhh!

Till något annat. Ska överraska mamma & pappa idag! Dom ska ju på bio med deras kompisar & åker fyra & är hemma vid tio så jag tänkte städa hela lägenheten & baka! Duktig chey!

Haha, nej nu ska jag gå & göra gröt! Hugs!

Av emma holm - 21 januari 2012 08:13

Vaknade för en halvtimme sen & ska snart dra. Åh, jag pallar inte! Ska nog till mobilia senare & bara köpa ett par billiga leggins. Vi får se. Ska ju spara till något annat :-( Jag skriver vad det är när jag har dom för det är inte säkert att de finns kvarr. Om de inte gör det så gråter jag eller nått :-(


Ovido - Quiz & Flashcards