-

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av emma holm - 1 januari 2012 23:00

Jag bakade mycket kanelbullar då vi skulle ha prov. Fick MVG på provet!

Firade nyår hos mamma & pappas kompisar.

Möblerade helt om i mitt rum.

Såg den första filmen som fick mig att gråta.

Köpte löshår.

Gjorde en ny piercing i örat.

Jag & Katta badade i snön.

Jag tatuerade för första gången.

Jag fotade väldigt mycket och kameran åkte med överallt

Jag tog en massa cambilder.  

Av emma holm - 1 januari 2012 22:57

Tänkte kolla på en sån komedifilm på femman nu :-)

Ehm...lidl och ica var inte öppet så gick runt i malmö i en timme efter bullar. Till slut hittade jag ju men sen när jag nästan var hemma så hade jag glömt att köpa tidningen så jag fick värsta dampen! Men gick ändå till macken och köpte den innan jag kom hem. Hade värsta dampen idag. Gick skit långt!

Jag tänkte göra en "tidslinje" under vad som hänt under 2011. Men jag gör en månad om dagen så idag kommer januari, imorgon februari osv.

Hugs!

Av emma holm - 1 januari 2012 16:53

                                                                                     

Av emma holm - 1 januari 2012 12:56

Åh! Vaknade för inte längesen av att mamma ringde. Såklart svarade jag och la på. Dampade! Jag är så sjukt trött idag så nu är jag påväg till ica för att köpa redbull. Habdlar såklart kvällsposten också för de va någon som hade smällt en raket rakt på någon annans fot där jag bor så måste läsa om det. Är nyfiken ^^. Hela benet hade blivit köttbitat också!Hugs!

Av emma holm - 1 januari 2012 12:56

Åh! Vaknade för inte längesen av att mamma ringde. Såklart svarade jag och la på. Dampade! Jag är så sjukt trött idag så nu är jag påväg till ica för att köpa redbull. Habdlar såklart kvällsposten också för de va någon som hade smällt en raket rakt på någon annans fot där jag bor så måste läsa om det. Är nyfiken ^^. Hela benet hade blivit köttbitat också!Hugs!

...

Av emma holm - 1 januari 2012 00:00

GOTT NYTT ÅR!

Ovido - Quiz & Flashcards