-

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av emma holm - 4 januari 2012 23:15

 

Fick många påskägg.

Var i stapeln mycket.

Var i västra hamnen mycket.

Tatuerade en av mina favorittatueringar.

Firade valborg.

Sov över hos Chanel.

Tatuerade Sabinas första tatuering.

Var i hundrastgården mycket då min hund sprang i flera timmar annars.

Hade en period dåjag verkligen älskade mitt hår!

Tog många, många, många cambilder!  

Av emma holm - 4 januari 2012 20:49

       

Av emma holm - 4 januari 2012 17:58

Har sorterat ut bland både kläder och skor och det är mycket som ska bort! Kläderna bryr jag mig inte om, men mina älskade skor! Jag verkligen älskar skor och har över 30 par skor! Tänkte sortera ut både kläder och skor ännu en gång. Och bara för jag är så duktig ska jag lägga undan pengar till ett par andra! Vilka det är får ni se när jag köpt dom ;-)!

Åh, vad jag längtar. Aja, nu måste jag övertyga pappa om att han ska sätta upp en hylla och en lampa!

Hugs!

Av emma holm - 4 januari 2012 11:31

Vilken cp morgon det är idag. Jag brukar alltid titta på tv en timme när jag går upp. Innan jag gör något! Annars blir jag helt seg resten av dagen. Men mamma är ju hemma så hon kollar på typ gossip girl och säger att hon följer det fast hon bara sett de tio sista minuterna av det...

Aja, orkar inte sätta på en film i min tv så sätter på en i datan istället. Finns inget bra på tv heller...

Oh, btw så lyckades jag lura med syrran till Ikea. Köpte både klädställ, klädhängare och en lampa :-D. Så nu är mitt rum snart helt klart. Fixade de till 2 igår -.-' Det enda som är kvar är hyllan och lampan men det får pappa hjälpa mig med sen :-D

Hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards