-

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av emma holm - 10 januari 2012 19:00

 

Tog en massa egobilder.

Firade Halloween med tjejerna.

Blev 15 och pussade en indian.

 

Träffade Idol-Sassa.

Var på Rockmässan!

Träffade trevliga Davy Vain!

Såg Sebastian Bach.

Träffade en av mina idoler Gilby Clark som var supertrevlig!

Fick blomsterbud när jag fyllde år.  

Av emma holm - 10 januari 2012 16:28

Hade inget roligt att skriva igår. Åkte till entre för att träffa Johanna och sen åkte jag hem och tog det lungt. Det var väll allt...

Nu måste jag snart börja sortera tvätten och gå ner i tvättstugan. Måste även göra kemi & tysk läxan. hehe, här är förbättring! Ska också hinna träna idag.

Aja, har värsta huvudvärken så jag tänkte ta en panodil och min vardagliga öljästtablett!

Hugs!

Ovido - Quiz & Flashcards