-

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av emma holm - 12 januari 2012 18:30

  • spindlar!
  • att någon ska putta mig framför ett tåg, en anledning till varför jag inte åker tåg själv.
  • källare/garage
  • mörka & tomma skolor
  • kyrkogårdar
  • fula gubbar

  • knarkare

Av emma holm - 12 januari 2012 18:15

 

Det var julavslutning!

egggooo...

Töjde klart öronen till 8 mm. {alltså om jag tar ut dom så växer dom igen så var lugna.}

Firade julafton hos mormor.

Hade värsta hund-nissen! Haha vilka skratt det blev när jag kom in med en hund-nisse!  

Av emma holm - 12 januari 2012 06:58

Har varit vaken sen klockan 6 imorse. Skulle sjunga och ge presenter till min systrr som blir 19 år idag! Ska inte sticka förens vid sju och jag är redan klar så det blir chill nu.. Härligt faktiskt! Vid halv fem ska senare idag till lund. Ska kolla hur det är på lbs. M:-)åste också kolla upp vad det kostar att åka till hultsfred. Är det någon som vet? Skulle bli jätte tacksam för sv

Ovido - Quiz & Flashcards