-

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av emma holm - 7 februari 2012 07:03

Börjar halv nio idag med svensk nationella prov. Åh, jag orkar inte med prov såhär tidigt på morgonen! Varför liksom?! Efter skolan idag ska jag träna både wii och crosstrainer. Min syster har ju lånat ut vårt underbara wii fit, men hon får f*n hämta det denna vecka. Wii fit är skit bra. Det finns yoga, styrketräning och lekar. Och man blir faktiskt jätte trött och får träningsvärk av det!

Spelade ju wii sports och körde lite crosstrainer igår. Crosstrainern fick jag ingen träningsvärk av men wii sports fick jag! Har ont i axlarna och ryggen, så det hjälpte verkligen!

Ska också höra med maja idag om jag ser henne, om vi inte kan sticka till gymmet varje tisdag och onsdag :) haha känner mig som en träningsnarkoman som bara dricker smoothie på morgonen och avslutar med en proteindrink på kvällen!

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards